از خون جوانان وطن ... استاد شجریان

۱۳۹۰ آبان ۱۷, سه‌شنبه

تماس و تبریک خاتمی به مناسبت سالگرد ازدواج مهسا امرآبادی و مسعود باستانی


سید محمد خاتمی طی تماس تلفنی با مهسا امرآبادی، سالگرد ازدواج او و مسعود باستانی را تبریک گفت و از صبر و شکیبایی هر دوی آنها تقدیر کرد.
به گزارش کلمه، رییس جمهور سابق کشورمان در این تماس تلفنی ضمن آرزوی آزادی هرچه سریعتر مسعود باستانی و سایر زندانیان، آرزو کرد این سختی ها و وفاداری ها در دوران فراق، عشق و دوستی را بینشان مستحکم تر کند.
همچنین بر اساس این گزارش، روز پنجشنبه ۱۲ آبان که مصادف بود با ششمین سالگرد ازدواج مهسا امرآبادی و مسعود باستانی، جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی به همراه عده ای از جوانان اصلاح طلب، مراسم سالگرد پیوند این زوج را برگزار کردند.
آنها در این مراسم، از صبوری و ایثار این خانواده قدردانی و ابراز امیدواری کردند که سال آینده این دو کنار هم باشند و بتوانند باهم بودنشان را یک بار دیگر کنار هم جشن بگیرند.
خانم امرآبادی نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از همه دوستانش، تاکید کرد که این همه مهربانی و محبت مردم و دوستان، مسئولیت زیادی بر دوش او می گذارد.
مسعود باستانی، روزنامه نگار و زندانی سیاسی، در ۱۴ تیرماه ۱۳۸۸ در جریان وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری بازداشت شد. او در دادگاه های نمایشی سال ۸۸ به شش سال حبس محکوم شد و در اسفندماه همان سال، همراه با احمد زیدآبادی دیگر روزنامه نگار و زندانی سیاسی، به زندان رجایی شهر کرج منتقل شد
باستانی در ۲۸ ماهی که از بازداشتش می گذرد، حتی برای چند ساعت نیز از مرخصی استفاده نکرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر