از خون جوانان وطن ... استاد شجریان

۱۳۹۰ آبان ۱۵, یکشنبه

حمله بی سابقۀ احمدی نژاد به حامیان رهبری:حامیان ولایت فقیه جیب ها را پر کردند و شکم ها را انباشتند

محمود احمدی نژاد در همایش استانداران سراسر کشور اظهارات بی سابقه را مطرح نمود،بخش های بسیاری از این سخنان به مخالفان دولت به ویژه حامیان سید علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران اختصاص دارد . احمدی نژاد با بیان اینکه آنها [مخالفانش]«مصونیت آهنی» دارند و از هیچ چیز نمی ترسند گفت:«چهار سال است که هر چه افترا به من و نزدیکانم می زنند. اصلا ترسی ندارند از برخورد و پیگیری معلوم است که به آن ها مصونیت داده اند که آقا خیالت راحت باشد، برو هر چه می خواهی بگو. می گوید: “اطرافیان رئیس جمهور یا دزدند یا فاسد.” و تیتر روزنامه ها می شود فکر می کنند من برای خودم ناراحت می شوم. والله من دلم برای آنها می سوزد. ریاست جمهوری! اصلا ریاست جمهوری کل دنیا را بدهند بگویند که حق یک مورچه را پایمال کن والله نمی ارزد و خسارت است.
...........
همچنین محمود احمدی نژاد با اشاره تلویحی به هاشمی رفسنجانی گفت:” آن آقایی که از اول مقابل ما بود، ۱۰ بار از طریق پسرش پیغام داد که ما با تو کاری نداریم، تو چرا خودت را سپر قرار دادی و نمی گذاری ما آن بالایی را بزنیم؟ گفتم ما یک تار موی آن بالایی را با هزارن مثل شما عوض نمی کنیم. من با اعتقاد آمده ام.”
• ببینید چه خبر است در فضای مدعیان سیاسی. همه کسانی که در سال ۸۴ پدر من را در آوردند که تو برو کنار و رای نمی آوری، بگذار آن آقا بیاید. ولی من گفتم “نمی خواهم بروم کنار”، چرا زور می گویند؟ شش سال است که شمشیرها را آخته اند. حالا فکر کرده اند که فرصتی پیدا کرده اند، بابا طرفدار ولایت فقیه این است که با عملش ولایت را ببرد بالا، جیب ها را پر کردند و شکم ها را انباشتند از حرام. همه ناراحتی مردم به خاطر عملکرد این هاست. طی ۲۵ سال بعد می گویند ما طرفدار ولایت فقیه هستیم ولی احمدی نژاد ضد ولایت فقیه است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر