از خون جوانان وطن ... استاد شجریان

۱۳۹۰ آبان ۲۱, شنبه

بحث جنگ در ایران بالا گرفت؛ همه در آماده باش


بحث جنگ در ایران بالا گرفت؛ همه در آماده باش
بحث جنگ در ایران بالا گرفت؛ همه در آماده باش
  جرس: بحث جنگ در ایران در شرایطی بالا گرفته که چند انفجار مشکوک روز شنبه تهران و اطراف آن را لرزاند و مسئولان دلیل آن را جابجایی مهمات اعلام کردند. این در حالی است که از چند روز قبل رهبر و مسئولان جمهوری اسلامی با لحن شدید پاسخ تهدیدات نظامی را می دهند. عباراتی همچون پاسخ پشیمان کننده، سیلی محکم، جیغ های پیر زن و واکنش های ریز و درشت دیگر، نشان می دهد که آستانه عصبی مسئولان جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات به شدت تحریک شده است.

رهبر جمهوری اسلامی پنج شنبه آنچنان با عصبانیت از سیلی محکم به صورت متجاوزان سخن گفت که ساعاتی بعد رسانه های خارجی به انعکاس دقیق اظهارات وی پرداختند.

آقای خامنه ای گفت: هرکس که فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران، در مخیله‌اش خطور کند، باید خود را آماده دریافت سیلی‌های محکم و مشت های پولادین ارتش، سپاه و بسیج و در یک کلام، ملت بزرگ ایران کند.

خشم رهبر

واکنش رهبر روحانی نظام نشان داد که وی نیز تهدیدات را جدی گرفته است. در اخباری که از اظهارات وی بر روی خروجی سایت ها قرار گرفت عباراتی منتشر شد که تیتر اول بیشتر روزنامه های صبح شنبه تهران بود.

کیهان به نقل از آقای خامنه ای نوشت: پاسخ ایران امریکا و اسرائیل را متلاشی خواهد کرد . عبارات سیلی محکم و مشت پولادین از دیگر تیترهای روزنامه های صبح تهران بود.

رهبر جمهوری اسلامی روز 5 شنبه  نظام های غربی را سیستمهای کرم خورده نامید و در کنار آین اظهارات از نیروهای مسلح خواست آمادگی خود را در برابر تهدیدات حفظ کنند.

جیغ جیغ نکنید !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر